11 sierpnia 2011

EVELINE Slim Extreme 3D - Superskoncentrowane serum modelujące do biustu

Wczoraj pisałam o serum anty-cellulitowym, dziś recenzja serum modeluącego do biustu.


Jest to mój pierwszy tego typu kosmetyk więc nie mam porównania z innymi produktami.

Opis producenta:

Serum ma za zadanie wymodelować nam biust a nawet powiększyć go o jeden rozmiar. Działanie tego produktu oceniam nawet dobrze oczywiście biust mi się nie powiększył ale jest teraz bardziej jędrny a skóra bardziej napięta i wygładzona. Wcześniej jakoś nie szczególnie dbałam o biust i dekolt wystarczał mi balsam, którego akurat używałam ale teraz widzę, że warto zainwestować w jakiś krem lub serum przeznaczonne do tego typu miejsc. Konsystencja jest żelowo-silikonowa, która daje natychmiastowe uczucie gładkiej skóry,
zapach ma lekko kremowy, bardzo przyjemny ale nie nachalny. Nie zostawia na skórze żadnej lepiącej się warstwy. Serum jest bardzo wydajne wystarczy niewielka ilość do posmarowania danych partii ciała.

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz