10 sierpnia 2011

EVELINE Slim Extreme 3D - Superskoncentrowane Serum Antycellulit

Dzisiejszym postem rozpoczynam serię recenzji kosmetyków Eveline Slim Extreme 3D, zaczynę od serum przeciw nawrotom cellulitu.


 Trochę sceptycznie podchodzę do tego typu kosmetyków ponieważ nie wierzę w "cudowne" zwalcznie cellulitu za pomocą kremu.

Opis producenta:

 Serum ma konsystencję żelową i mocno pachnie mentolem, po pierwszym użyciu przez pół godziny leżałam pod kodrą i trzęsłam się z zimna nie wiedząć, że serum daje aż taki efekt chłodzący. Produkt szybko się wchłania i nie pozostwaia lepkiej warstwy na skórze co spotykałam w innych produktach tego typu. Teraz najważniejsze czyli działanie, serum faktycznie pomaga w walce z cellulitem, skóra staje się bardziej napięta, gładsza i jędrniejsza. Pamiętajmy, że samymi kosmetykami nie zwalczymy problemu z cellulitem krem to tylko mały krok w drodze do zwycięstwa ważny też jest ruch i dieta.  

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

3 komentarze:

  1. jeszcze go nie próbowałam ;) i zgadzam się z Tobą, że same kosmetyki nie wystarczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tego typu kosmetyk z Bielendy i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałąm tego przez kilka miesięcy, do tego odżywiałam się jak należy i guzik pomogło. Straciłam tylko na to kupę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń