25 sierpnia 2011

EVELINE Colour Show 634

Moje dłonie i paznokcie są ostatnio w kiepskiej formie, dlatego gdy mam wolne w pracy to staram się je jakoś zregenerwoać i wtedy na paznokcie nakladam różne odżywki no i wraszcie mogę położyć na nie jakiś lakier kolorowy. Tym razem jest to granat z firmy Eveline kolor kojarzy mi się z burzowym niebem i jest poprostu piękny, na paznokciach mam 3 warstwy lakieru, w niektórych miejscach widać niedociągnięcia ale poprostu wyszłam z wprawy w malowaniu paznokci.


Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

2 komentarze:

  1. Ładny kolorek. Lubie lakiery z tej serii bardzo ; > Własnie jedynym minusem jest to ze dużo trzeba go nakładać.
    Zapraszam na moje rozdanie.;
    http://a-world-full-of-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach :).
    Ja z tej serii mam kolor czarny, ale z racji ostatnich wariacji( ;) ) muszę poszukać jakiejś alternatywy w postaci ciemnego koloru. Może mogłabyś coś polecić? Głownie godzi mi o odcienie takie jak burgund, ciemna wiśnia, bordo, ciemny brąz. Zależy mi też na przystępnej cenie. Pozdrawiam :) i byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź u mnie, albo na e-maila(gimlinka6@gmail.com).

    www.maniazapuszczania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń