3 sierpnia 2011

Biedronkowe zdobycze :)

Od dzisiaj w Biedronce obowiązuję nowa gazetka Tajemnice Urody KLIK więc nie mogłam przegapić takiej okazji, i wybrałam się tam w celu zapoznania z tą ofertą. 


Jak widać skusiłam się na masło dożywcze do ciała z passiflorą i puder do kąpieli orange&chocolate i coś czuję, że na tych zakupach się nie skończy kusi mnie jeszcze masło wygładzające i inne zapachy pudrów do kąpieli. U mnie w Biedronce są wszystkie kosmetyki z oferty i mam nadzieję, że do jutra wszystkiego mi nie wykupią :) 

10 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj specjalnie wybieram się do biedry po masło Azja :) I chyba skusze się na ten puder ;)
    szaleństwo! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwetto - Istne szaleństwo ;) właśnie nie mogłam się zdecydować, które masło wybrać więc wziełam Afrykę ale jutro lece po Azję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szaleństwo:d
    D
    ciekawe co w mojej biedrze zastane, ale dziś nie mam czasu i ochoty, jutro zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam w biedronce:) zaopatrzyłam się w Under20:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atina - Napewno coś zostanie ;) i znajdziesz coś dla siebie :D

    Ania. - Widzę, że większość bloggerek była dzisiaj w Biedronce na łowach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy używałaś już masła? byłabym wdzięczna za jakąś opinię, bo sama nie wiem.. miałam to rozświetlające z mango i podobało mi się. czy to jest podobne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Strī-linga - Masła używałam na rękach i musze powiedzieć, że jest całkiem fajne ma konsystencję lekkiego masła i bardzo szybko się wchłania, pięknie pachnie i czuję, że moje ręce są nawilżone nie wiem czy jest podobne do tego z mango bo go nie miałam ale jest naprawdę warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ja też muszę się wybrać do swojej biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero co byłam w Biedronce....chyba znów muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam i jedno i drugie, a nawet troszkę więcej. I jeśli bedziesz z tego pudru zadowolona(bo ja tak średnio), to polecam limonkę z bazylią, bo zapach śliczny, troszkę kojarzy mi się z jakimś męskim zapachem.

    zapraszam na mojego bloga: http://beautyandfashion95.blogspot.com/

    Ostatnio mam problemy z komentowaniem i nie moge tego robić pod swoim nickiem, nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń