14 sierpnia 2011

BeBeauty Spa - Odżywcze masło do ciała Afryka

Uwielbiam wszelkie mazidła do ciała balsamy, masła, oliwki, mleczka. Zawsze w łazience mam spory zapas produktów do pielęgnacji skóry. Mimo, że mamy lato to w tym roku moim sercem i skórą zawładneło masło do ciała BeBeauty z Biedronki.


 Mam skórę suchą, dodatkowo pracuję w klimatyzowanym pomieszczeniu dlatego moja skóra potrzebuje odpowiedniego nawilżenia i odżywienia.

Opis producenta + Skład:

Masło ma konsystencję bardzo kremową, świetnie sie rozprowadza i daje natychmiastowy efekt nawilżenia i regeneracji skóry, nie zostawia żadnej lepiącej się powłoki na skórze czego osobiście nie znoszę w tego typu kosmetykach. Zapach masła jest poprostu obłędny pachnie jak budyń waniliowy z odrobiną korzennych przypraw. Testowałam już sporą ilość maseł do ciała ale to jest poprostu rewelacyjne, skóra jest po nim bardzo miękka i gładka a zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Bardzo polecam ten kosmetyk bo za niewielkie pieniądze otrzymujemy świetny produkt pielęgnacyjny.

5 komentarzy:

  1. Miałam go w ręku w Biedronce, ale nie wiem czemu nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. to mój ulubiony zapach ale bardziej będzie mi pasował w zimie ;)na lato wolę Brazylię

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zakochana po uszy w Azji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja je mam, ale jeszcze nie używałam, bo muszę skończyć poprzedni. ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń