8 sierpnia 2011

Marba Bath Powder - Orange&Chocolate

Ostatnio pokazywałam Wam moje zakupy z Biedronki, był tam właśnie ten puder do kąpieli dlatego czas na jego recenzję. 


Posiadam wersję zapachową pomarańcza i czekolada koszt to 1,99 zł. Występuje jeszcze w dwóch wersjach limonka i bazylia oraz kwiat wiśni i zielona herbata.

Opis producenta:

Zapach w opakowaniu jest obłędny puder pachnnie jak czekolada z nutą pomarańczy ale po wsypaniu do wody zapach się ulatnia, producent pisze też o wannie pełnej piany co nie dokońca się sprawdza, piana może i jest ale tylko na chwilę po wsypaniu pudru do wody. Produkt ma postać pomarańczowego proszku i po wsypaniu do wody barwi ją na lekko pomarańczowy kolor. Zauważyłam też, że woda po tym produkcie staje się bardziej miękka a skóra po kąpieli nie jest wysuszona. Podsumowując produkt jest przeciętny i raczej nie kupię go ponownie chyba, że w innej wersji zapachowej.

Skład:

7 komentarzy:

  1. ja mam te 2 inne wresje tego pudru i jest obledny :D swietnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupilam wszystkie trzy :) najbardziej podobal mi sie rozowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten puder;) myślę, że jako jednorazowy dodatek do kąpieli- może być ;)Jak dobrze, że ja nie lubię piany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to muszę go dziś wypróbować :)
    zapraszam do siebie :)
    masz ciekawego bloga także możemy siebie obserwować ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się na te pudry nie skusiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to chyba się cieszę, że ich nie kupiłam ...

    OdpowiedzUsuń