13 lipca 2011

Wibo LE Rose Collection - Maskara

Pewnie większość z Was już wie, że Wibo ostatnio wypuściło limitowaną kolekcję o nazwie Rose Collection, jak wskazuje nazwa jest ona inspirowana różą. W jej skład wchodzą: lakiery do paznokci, maskara, róże do policzków, eyelinery, zmywacz do paznokci, pomadka, cienie do powiek i błyszczyki. Ja zdecydowałam się tylko na maskarę ponieważ zaciekawila mnie jej szczoteczka.



Co do opakowań to moim zdaniem są strasznie tandetne, no ale już nie raz przekonałam się o tym, że brzydkie opakowanie nie musi oznaczać kiepskiej zawartości. Jak już pisałam wyżej do tuszu zachęciła mnie jego szczoteczka która ma dosyć nietypowy kształa. 


 Poducent pisze, że jest to tusz pogrubiająco - wydłużający. Co do wydłużenia to moge się z nim zgodzić ponieważ rzęsy są naprawdę po użyciu ładnie wydłużone ale nie są za bardzo pogrubione przynajmniej w moim przypadku. Tusz dobrze się nakłada mimo dziwnej szczoteczki można nim dokładnie pomalować rzęsy  w zewnętzrnym kąciku oka jak i te dolne. Tusz nie osypuje się i nie odbija na powiece, ładnie rozdziela rzęsy, ale jak dla mnie na początku był trochę za mokry i musiał chwilę poleżeć żebym mogła nim się malować. Jestem zadowolona z efektu jaki daje na rzęsach. 



Niezdecydowanym polecam ten tusz pomimo, że opakowanie odstrasza bo jest to naprawdę dobry kosmetyk za niewielkie pieniądze (6,99 zł. w promocji).  

Pozdrawiam Asq
(zachęcam do głosowania w ankiecie każdy głos jest dla mnie ważny) 

4 komentarze:

  1. bardzo ładny efekt :) opakowanie rzeczywiście troszkę traci tandetą ale skoro efekt jest dobry...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt całkiem niezły :)) , może się na niego skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj widziałam tą maskarę w Rossmannie i się nad nią zastanawiałam :)może się skuszę;)

    Dodaje do obserwowanych i blogrolla, naprawdę bardzo fajnie prowadzisz bloga;)

    Jeśli masz ochotę zajrzyj:
    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ją mam i nie jestem z niej wcale zadowolona...
    http://beautyandfashion95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń