26 lipca 2011

TAG: One Lovely Blog Award

Zaostałam nominowana przez Saturdey-Night  bardzo Ci dziekuję :* do zrobienia kolejnego TAG'u na moim blogu.

Zasady:
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- umieść podziękowania i ling do bloggera, który przyznał Wam tę nagrodę
- napisz o sobie 7 rzeczy
- nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- napisz im komentarz, aby dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji 


7 faktów o mnie:
1. Miałam mieć na imię Sara ale mama się nie zgodziła, i mam na imię Joanna
2. Jestem nosicielką Hemofilii
3. W podstawówce byłam w klasie tanecznej i dodatkowo chodziłam na lekcje baletu
4. Jestem strasznie pedantyczna
5. Pracuję na bloku operacyjnym
6. Mam straszną arachnofobię 
7. Nienawidzę lata i wysokich temperatur zdecydowanie wolę zimę 

Chyba jestem ostatnią osobą, która robi ten TAG dlatego nie nominuje innych blogów ale jeśli ktoś jeszcze go nie zrobił to zachęcam do wzięcia udziału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz