18 lipca 2011

Paczkowy dzień :)

Dziś miałam dzień wolny od pracy, wiedziałam, że w najbliższym czasie maja przyść do mnie paczki. I jakie było moje zdziwienie gdy okazała się, że jedna czeka na mnie w skrzynce a na drugą dostałam awizo i musiałam czekać do 19 żeby iść po nią na pocztę. Do południa byłam w domu a na awizo pisało, że szanowny Pan listonosz był o 11 i nikogo w domu nie zastał. To juz nie pierwszy raz kiedy coś takiego się dzieje no ale cóż muszę z tym jakoś żyć ;) ale dosyć narzekań przejdzmy do rzeczy.

Pierwsza paczka to efekt małej wymianki. 



W paczce była kredka do oczu NYX i mineralny cień z e.l.f'a oraz różne próbki ale nie zrobiłam im zdięć.

Natomiast druga przesyłka to efekt moich zakupów w sklepie internetowym paatal.pl. Nabyłam w końcu moja pierwszą paletkę ze Sleek'a. Długo się broniłam przed zakupem produktów tej firmy ale kiedy zobaczyłam tą paletkę nie mogłam jej sie oprzeć.


Paletka to Sleek z limitowanej edycji Oh So Special do tego były dodane gratisy w postaci pudru CCUK i Natural Butter Lip Shimmer z Sally Hansen.

Już nie mogę się doczekać wypróbowania tych rzeczy, napewno po jakimś czasie napiszę coś więcej na ich temat.  

4 komentarze:

  1. Ciekawe zakupki. :D Jestem ciekawa jak będzie się sprawował cień z Elfa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się skusić nas paletkę cieni Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brązowe kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile kosztowała ta paletka?
    http://beautyandfashion95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń