28 lipca 2011

EVELINE Pure Control - Żel myjący + peeling + maseczka

Dzisiaj napiszę parę słów o produkcie do mycia twarzy firmy Eveline jest to ostatni produkt z tej serii i myślę, że napiszę jeszcze w osobnym poście podsumowanie wszystkich kosmetyków tej firmy.


Opis producenta:
można powiększyć aby przeczytać
Ostatnio jeśli chodzi o mycię twarzy jestem wierna emulsji Cetaphil i trochę z oporem podchodziłam do tego produktu bo jak jest coś do wszystkiego to jest do niczego. Generalnie nie lubię produktów typu 2w1 3w1 czy 64w1 wolę mieć żel do mycia twarzy, peeling i maseczkę w osobnych opakowaniach. Ale moje podejście uległo zmianie dzięki temu produktowi. Kosmetyk można używać na trzy sposoby jako żel myjący i peeling sprawdził się u mnie bardzo dobrze jako maseczka już troche mniej. Zacznę od mycia twarzy: przede wszystkim świetnie zmywa reszki makijażu oraz inne zanieczyszczenia powstałe na twarzy w ciagu dnia, nie daje uczucia ściągnięcia  skóry. Twarz po jego użyciu jest odświerzona i bardzo dobrze oczyszczona. Jako peeling też sprawuje się całkiem nieźle ma w sobie bardzo małe drobinik nie za ostre, które świetnie wygładzają skórę. Jako maseczka sprawdza się najmniej ponieważ nie zauważyłam żadnego działania jakiego oczekuję od maseczek no może trochę wygładziła mi twarz. Działania antytrądzikowego nie zauważyłam gdyż nie mam z tym jakiś większych problemów ponieważ już się z trądziku wyleczyłam zostały mi tylko blizny.  
Produkt jest naprawdę godny polecenia szczególnie na jakieś wyjazdy kiedy chcemy zabrać jak najmniej kosmetyków a nie chcemy rezygnować z bardziej kompleksowej pielęgnacji.

Skład:

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz