7 lipca 2011

EVELINE Pure Control - Superskuteczny roll-on

Dziś bardzo krótka recenzja roll-on'u firmy Eveline, który otrzymałam do przetestowania.




Na początku podchodziłam do tego typu produktów trochę sceptycznie, nie za bardzo wierzyłam w szybkie zwalczanie pryszcza takim kosmetykiem. Teraz na twarzy bardzo rzadko mi się "coś" pojawia, ale jak już się zdarzy to przez ponad tydzień walczę z wypryskiem. Ostatnio taka "niespodzianka" zrobił mi się pod nosem, więc postanowiłam wypróbować ten roll-on na nim. Posmarowałam wieczorem pryszcza i jakie było moje zdziwienie rano gdy zobaczyłam, że jest on o wiele mniejszy i mniej bolący. Po dwóch dniach nie było po nim śladu, a przy innych środkach na pewno bym sie z nim dłużej męczyła. Kosmetyk jest naprawdę godny polecenia, i od  teraz na pewno będę po niego sięgać kiedy tylko zacznie mi się coś pokazywać na twarzy. 

Skład:

Przpraszam, że tak krótko ale zaraz wychodzę z domu i mi się trochę śpieszy ;)
Pozdrawiam Asq

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię. 

2 komentarze:

  1. będę musiała go przetestować, bo niestety moja skóra jest fatalna..

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ostatecznie przekonałaś mnie do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń