24 lipca 2011

EVELINE Pure Control - Antybakteryjny krem nawilżający

Dawno nie pisałam ale ostatnio nie mam na nic czasu bo pracuję po 14 godzin dziennie i jak wracam do domu to nie ma na nic siły, ale zabrałam się dziasiaj w sobie i postanowiłam napisać recenzję kremu Eveline.


 Opis producenta:
można powiększyć aby przeczytać.
Nigdy nie stosowałam kremów matujących więc nie ma porównania do tego typu kosmetyków. Krem ma nawilżać i matowić naszą skórę przez cały dzień. Trochę się obawiałam tego jak moja sucha skóra zareaguje na tego typu kosmetyk ale nie było aż tak źle. Krem stosowałam na dzień pod makijaż i całkiem dobrze na nim się utrzymywał, krem nie przesuszał mojej skóry, ale po pewnym czasie zauważyłam, że moja skóra źle wygląda jest poszarzała i przesuszona nie wiem czy to wina tego kremu czy klimatyzacji ale zaczełam dodatkowo używać inny krem nawilżający i wszystko było w porządku. Produkt szybko się wchłania i jest bardzo wydajny, konsystencję ma kremową.


Właściwości antybakteryjnych lub antytrądzikowych nie zauważyłam. Myślę, że krem lepiej by się sprawdziła na cerze tłustej lub mieszanej z problemami tradzikowymi lub nadmiernie błyszczącej się, ja będę go używać jako bazę pod makijaż bo w tej roli u mnie sprawdza się bardzo dobrze. 

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz