12 lipca 2011

EVELINE Pure Control - Antybakteryjny tonik głęboko oczyszczający

Dziś kolejna recenzja produktu firmy Eveline z serii Pure Control tym razem napiszę parę słów o toniku antybakteryjnym.


Opis producenta: 
można powiększyć aby przeczytać

 Tonik jest drugim krokiem pielęgnacyjnym ( o żelu do mycia i kremie napiszę w kolejnym poście). Jak widać na zdjęciu zużyłam już znaczną część produktu i dlatego postanowiłam się z Wami podzielić moją opiną na jego temat. Tonik ma pojemność 200 ml i jest koloru niebieskiego, zapach ma jak jakieś męskie perfumy ( cała seria ma taki zapach) ale mi to szczególnie nie przeszkadza. Co do działania to musze powiedzieć, że się trochę obawiałam tego produktu ponieważ w składzie ma alkohol a moja skóra źle reaguje na ten składnik w kosmetykach. Ale moje obawy były błędne bo tonik rzadnej krzywdy mi nie zrobił co więcej moja skóra po nim naprawdę dobrze wygląda. Używam go na noc po demakijażu ale przed umyciem twarzy żelem (po umyciu stosuję inny tonik) bardzo dobrze oczyszcza twarz z resztek makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Innych właściwości jakoś za bardzo nie zauważyłam. Tonik jest bardzo fajnym produktem ale myślę, że lepiej by się sprawdził na cerze tłustej lub mieszanej z problemami trądzikowymi.

Skład: 


Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

Jest to mój 50 post. Bardzo dziękuję Wam za to że jesteście ze mną, za wszystkie komentarze i to, że liczba obserwatorów stale rośnie :) 
 Pozdrawiam Asq 


2 komentarze:

  1. nigdzie w sklepach jeszcze nie widziałam tej serii a poluję na żel do mycia buzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tonik już na wykończeniu i zgodzę się, że pachnie męskimi perfumami. Mam tłustą skórę ze skłonnością do wyprysków i trądziku i jakichś super rewelacji z nim nie ma :)

    OdpowiedzUsuń