8 lipca 2011

EVELINE Colour Show 635

Dziś zaprezentuję Wam pierwszy lakier firmy Eveline. Jego kolor to ciemny niebieski (trochę kojarzy mi się ze Smerfami ;)) świetnie się nakłada, dwie warstwy wystarczają aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Lakier ma m na paznokciach trzeci dzień i tylko na serdecznym palcu trochę mi się starła końcówka (zdjęcia robione zaraz po pomalowaniu).


 (Przepraszam za paskudne skórki ale ostatnio nie mogę ich doprowadzić do porządku.) 

Dawniej nie podobały mi się niebieskie lakiery do poznokci ale ten skutecznie mnie do nich przekonał :)
Pozdrawiam Asq 

Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

2 komentarze:

  1. Ja też dziś dostałam kilka lakierów od Eveline ;) Ogólnie lubię niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wygrałam u Ciebie w rozdaniu pamiętasz? Chcę uprzedzić, że ostatnio mam problemy z moją pocztą, ale postaram się jutro wysłać adres :)

    OdpowiedzUsuń