30 lipca 2011

E.L.F Mineralny cień do powiek

Dzisiaj napiszę rcenzję produktu, który stał się moim makijażowym ulubieńcem ostatniego miesiąca, a mowa tu o mineralnym cieniu do powiek firmy E.L.F w odcieniu Natural. Produkt posiadam z wymianki i jestem nim zachwycona.


 Opis producenta:
E.L.F Mineral Eyeshadow - Mineralny cień do powiek.
Podaruj delikatnej skórze oczu luksusu, jakim jest w 100% naturalny, stworzony z minerałów cień do powiek. 
Ten wyjątkowy produkt dodatkowo wzbogacono w witaminy A, B, C i E, które pielęgnują skórę powiek przez cały czas noszenia cienia. 
W naturalny sposób nawilżają powieki oraz minimalizują drobne zmarszczki.
Dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej.
Mogą być nakładane na mokro albo na sucho.
Nie zawiera szkodliwych parabenów.
Nie zawiera konserwantów.
Nie zawiera barwników chemicznych. 


Cień jest w formie sypkiej i na początku trochę obawiałam się tego jak będzie się sprawował podczas aplikacji na powiekę ale moje obawy były nie słuszne ponieważ cień nie osypuje się i bardzo dobrze przylega do bazy pod cienie pozostając na miejscu przez cały dzień. Ma piękny złoty kolor jest idealny do letniego makijażu. Odkąd go używam zauważyłam, że moje powieki są jakby bardziej nawilżone i mniej podrażnione co dosyć często zdarzało mi się po innych cieniach. Myślę, że przyjżę się też innym cieniom z tej serii bo uważam, że są naprawdę godne uwagi i dodatkowo ich cena jest bardzo niska.


Skład:
Mica, Bismuth Oxychloride, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Boron Nitride, Silica, Tocopheryl Acetate(Ve) , Retinyl Palmitate(Va), Panthenol(Vb), Magnesium Ascorbyl Phosphate(Vc). May Contain: Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Ultramarine Blue(CI 77007) 


2 komentarze:

  1. Przepiękny jest!
    Twój wygląd bloga kojarzy mi się z milką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń