29 czerwca 2011

Glinka marokańska Synesis

Dzisiaj napiszę Wam parę słów co sądzę na temat Glinki marokańskiej firmy Synesis.

Co obiecuje nam producent:
Orientalne oczyszczanie i wygładzenie.
Glinka marokańska Synesis to doskonała glinka mineralna, pozyskiwana w okolicach Casablanki. Działa bardzo oczyszczająca, wygładzająco i relaksująco. Glinka ma działanie niezwykle aktywne, ponieważ zawiera doskonale skomponowane składniki pochodzenia wulkanicznego, takie jak: krzemionka, kationy sodu, magnezu, potasu i wapnia.
Glinkę marokańską Synesis polecamy przede wszystkim do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej, ponieważ doskonale usuwa sebum z powierzchni skóry, przy czym nie powoduje uczucia wysuszenia i podrażnienia. Maska jest doskonała zarówno dla młodych klientek, które mają problemy z przetłuszczającą się cerą i skłonnością do wyprysków, jak i dla dojrzałych Pań, które szukają wygładzenia i efektu liftingu.
Sposób użycia: Zmieszaj 25g glinki z kilkoma kroplami wody. Mieszaj energicznie przez ok. minutę aż do powstania jednolitej masy (bez grudek). Nałóż grubą warstwę glinki, omijając okolice oczu. Po 10-15 minutach zmyj twarz.
Glinka wymaga niewielkiej ilości wody do uzyskania odpowiedzniej konsystencji.
 Aktywność Glinki marokańskiej Synesis wiąże się z odpowiednia wilgocią, dlatego nie wolno dopuścić do jej wyschnięcia na twarzy - w razie potrzeby zwilżamy maskę wodą.
Glinka marokańska Synesis jest dostępna w 4 pojemnościach:
 Pojemność: 40g Cena: 10 zł 
Pojemność: 225g Cena: 29 zł
Pojemność: 550g Cena: 60 zł
Pojemność: 1200g Cena: 99 zł



 Co ja sądzę na temat tej maski:
Glinka jest naprawdę świetna, wszystko co pisze producenta na jej temat jest prawdą. Doskonale oczyszcza  twarz, skóra jest po niej miękka, gładka i odżywiona. Nie powoduję uczucia ściągnięcia na twarzy co po niektórych maskach glinkowych mi się zdażało. Zapach czuć tylko przy rozrabianiu maski z wodą ale nie jest on nie do wytrzymania (jak dla mnie pachnie ziemią). Trzeba się trochę namachać ręką, żeby dokładnie zmieszać glinkę z wodą do jednolitej masy, ale dla takiego efektu naprawdę warto się trochę pomęczyć. Jak pisze producent nie można dopuścić do wyschnięcia glinki na twarzy dlatego ja zwilżałam glinkę wodą termalną. Przy zmywaniu twarzy też nie miałam z nią problemów bardzo szybko można ją zmyć. Glinka nie uczula i nie wysusza skóry. Jest to produkt naprawdę godny polecenia. Ja do testowania otrzymałam glinkę o pojemności 40g ale jak mi się skończy to napewno zamówię większe opakowanie bo jak narazie jet to najlepsza glinka jaką miałam okazję uzywać.


Produkt został mi wysłany do recenzji, fakt ten nie wpływa na moją opinię.

2 komentarze:

  1. też będę miała okazję testować ten specyfik:)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:):)

    OdpowiedzUsuń