20 czerwca 2011

Balsam do ust Tisane + mała niespodzianka (rozdanie zakończone)

Dziś napiszę kilka słów na temat dobrze Wam znanego balsamu do ust Tisane. Produktu używam od bardzo dawna i zawsze byłam zadowolona z jego działania. Świetnie nawilża, odżywia, natłuszcza i chroni nasze usta przed wysychaniem. Pięknie pachnie jest wydajny i niedrogi. Dostępny jest w wersji w słoiczku lub w formie pomadki. Zawsze mam go przy sobie a na noc nakładam grubą warstwę na usta, rano nie mam problemu z popękanymi i wyschniętymi wargami. 





A teraz niespodzianka o której wspominałam wyżej :) Mam dla Was nowe balsamy Tisane. Dwie osoby będą mogły stać się ich posiadaczami.


Aby je wygrać wystarczy być moim publicznym obserwatorem i pod tą notką napisać mi nick oraz wasz adres e-mail. Rozdanie trwa do 27.06.2011 do godziny 20.00 Wyniki ogłoszę następnego dnia.
Pozdrawiam Asq 

12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako Emka.
    misiaczkowa97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako princetonxgirl
    alina91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Katarzyna :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako kmb1 lub kasiuniakk (blogger wariuje i w zależności od przeglądarki różnie wyświetla).
    kasiuniakk@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Cherry_Boom_x3.
    e-mail: layla_110@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Aktualnaa
    eliksir1681@gmail.com

    Dobrze że przypomniałaś o rozdaniu ! Czaje się na ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Kosmetykomania
    telewizja-trwam@tlen.pl

    Nie mam pojęcia czemu się wcześniej nie zgłosiłam, bo ten kosmetyk to mój KWC, bez niego nie potrafię żyć, w właśnie zużyłam to co mam...

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiscie, ze sie zglaszam. ;) obs. jako katarzyynka
    liviax33@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń