24 maja 2011

TAG: TOP 10 AWARD

Bardzo mi miło że zostałam otagowana przez:
Dorotie http://dorotie.blogspot.com/
 The Wonderful Pinkness http://glitterinmyhead.blogspot.com/
Dziękuję Wam bardzo dziewczyny :*

Zasady:
1. Podziękuj za przyznane wyróżnienie.
2. Zamieść u siebie link osoby która cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaz nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do ich blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.


 Blogi którym przekazuję TAG

9. The Wonderful Pinkness http://glitterinmyhead.blogspot.com/

 Moje kosmetyczne Top 10

1. Balsam do ust Tisane
2. Płyn micelarny Bioderma
3. Flat Top Pixie Cosmetics
4. Tusz do rzęs Essence Multi Action
5. Puder sypki Sally Hansen
6. Woda termalna La Roche-Posay
7. Cienie matowe Bell
8. Krem do twarzy Corine de Farme nawilżający
9. Błyszczyk do ust L'oreal Glam Shine Volumizer
10. Żelowa kredka Avon Super Shock




5 komentarzy:

  1. 1, 2 i 4 bardzo lubię :) i marzę od jakiegoś czasu o flat topie pixie, muszę go wreszcie sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo;) jak będę miała więcej czasu - odpowiem na tag na moim blogu;) Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. dzękuję za wyróżnienie ;)) bardzo mi miło i postaram się odpowiedzieć w weekend jak będę miała trochę więcej czasu!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za wyróżnienie , a tag napewno pojawi się na moim blogu w najbliższym czasie :)
    pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej pisałam o nim w tym poście:

    http://uroda-make-up.blogspot.com/2010/09/skuteczne-utrwalanie-makijazu.html

    Ale powiem Ci, że utrwalacz ten jest bardzo dobry, makijaż utrzymuje się na mojej twarzy bardzo długo - idealny na jakąś imprezę np. ślub lub również do codziennego użytku - do pracy czy szkoły. Jest bardzo wydajny - mam go już rok i przy codziennym użytkowaniu - końca nie widać;) A kosztuje tylko ok. 30 zł + przesyłka (kupiłam go na allegro.pl) Resztę poczytaj sobie w poście który Ci przesłałam a jak jeszcze będziesz chciała coś wiedzieć na jego temat to pytaj;)

    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń