23 maja 2011

Rival de Loop Hydro

Tak jak obiecałam w poprzedniej notce przybywam dzisiaj do Was z recenzją ampułek nawilżających Rival de Loop. Produkt zakupiłam podczas mojej ostatniej wizyty w Rossmannie i zapłaciłam za nie 5.99 zł. (były akurat w promocji). Wylądowały u mnie w koszyku ot tak ze zwykłej ciekawości, nigdy nie miałam tego typu produktu więc pomyślałam, że może warto wypróbować.



Jak widać producent zapewnia Nas o intensywnej pielegnacji skóry suchej i poleprzeniu jej wyglądu i muszę się z nim zgodzić ponieważ moja skóra po tygodniowej kuracji ampułkami wygląda znacznie lepiej. Poznikałay mi wszystkie suche skórki szczególnie z okolicy nosa gdzie miałam z nimi największy problem, cera stała się bardziej promienna i wygładzona. Produkt nakładałam na noc po demakijażu i poźniej nie nakładałam już kremu  bo chciałam sprawdzić czy rzeczywiście produkt wystarczająco nawilży moją twarz. Ampułki spisały się u mnie w 100 % i jestem z nich bardzo zadowolona myślę, że raz w miesiącu będę przeprowadzała sobie taką nawilżającą kurację tym produktem.


Ampułki mają postać lekkiego bezbarwnego i bezwonnego olejku szybko się wchłaniają nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Cera jest natychmaist nawilżona i odżywiona. Produkt mimo swojej konsystencji nie zapchał mnie co często się zdarza przy tego typu kosmetykach.
Jak narazie jestem bardzo zadowolona z tego produktu i myślę, że zasługuję na miano kosmetyku miesiąca a może i nawet roku :)  

Skład:

3 komentarze:

  1. Zawsze byłam ciekawa tych ampułek, jednak u mnie są tylko złote.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała je koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    zostałaś otagowana na moim blogu:

    http://dorotie.blogspot.com/2011/05/lush-dream-cream-elancyl-i-tag.html

    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń