26 maja 2011

Corine de Farme - Krem Nawilżający

Przybywam dzisiaj do Was z recenzja mojego ulubionego kremu do twarzy. W styczniu pisałam o tym kremie TUTAJ w wersji rozświetlającej ale po zużyciu 6 opakowań najzwyczajniej w świecie mi się znudził i zakupiłam wersję nawilżającą. 



Opakowanie tego kremu to tubka a nie jak w wersji rozświetlającej pompka bardziej podoba mi się to drugie no ale nie ważne jest opakowanie tylko to co jest w środku, chociaż wygląd kosmetyku też jest dla mnie ważny.

Co obiecuje nam producent:



Jak już pisałam wcześniej jestem w tym kremie zakochana cudownie nawilża moją skórę nie podrażnia jej i nie zapycha, konsystencje ma żelową zapach bardzo delikatny i przyjemny. Czuję, że moja twarz jest odpowiednio nawilżona przez cały dzień, skóra jest taka aksamitna w dotyku i jej wygląd znacznie się poprawił odkąd używam tych kosmetyków. Krem bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając rzadnego filmu na twarzy.


 Bardzo ten produkt polecam myślę, że jest godny uwagi bo za niewielką cenę (ok.20zł.) dostajemy naprawdę dobry kosmetyk.

Skład:



   

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, a widzę że temu kremikowi jesteś wierna. Może zdradzisz gdzie się zaopatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwetto - Krem kupuję w osiedlowej drogeri, na stronie producenta jest spis sklepów gdzie można dostać produkty tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedziałam na tag ;) jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie ;]

    a o kremie pierwszy raz słyszę! nigdy w życiu go nie widziałam na sklepowych półkach ;] widać nie tylko znane marki są warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałaś ode mnie taga :-)

    http://glitterinmyhead.blogspot.com/2011/05/zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cenię sobie tą firmę, uwielbiam tonik i chusteczki do demakijażu. Na krem nigdy nie trafiłam :( Niestety ich kosmetyki są trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak skończę swój z Tołpy to zamierzam kupić ten :D

    OdpowiedzUsuń