27 marca 2011

TAG: Sunshine Award

Bardzo mi miło że zostałam otagowana przez xmnlkx bardzo Ci dziękuję :* Dzięki temu tagowi będę mogła przyblżyć Wam moją skromną osobę :)

Zasady:
-Podziękować za wyróżnienie
-Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która cię wyróżniła
-Wkleić u siebie logo wyróżnienia
-Przekazać nagrodę do 10 blogów
-Zamieścić link do tych blogów
-Powiadomić o tym nominowane osoby

A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.


Co czyni mnie szczęśliwą:
  1. Piękna wiosenna pogoda za oknem
 2. Zakupy szczególnie te kosmetyczne ;)
3. Gdy marzę o czymś po cichu i to się niespodziewanie spełnia
4. Spotkania ze znajomymi
5. Kubek pachnącej porannej kawy
6. Dawanie prezentów znajomym lub rodzinie
7. Długie spacery
8. Podróże te małe i duże
9. Czytanie książek
10. Dobrze wykonany makijaż ;)


Nie będę wyróżniała kolejnych blogów ponieważ wszystkie blogi które regularnie odwiedzam zostały już
 otagowane.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz