10 stycznia 2011

Krótka gadanina

Dzisiejsz post będzie krótkim wyjaśnieniem co się ostatnimi czasy ze mna dzieję.
Ostatnio mam bardzo dużo spraw na głowie i jakoś nie mam czasu żeby pisać notki ale objecuję poprawę :)
Tym bardziej że siędzę w domu z 40 stopniową gorączką i innymi atrakcjami związanymi z chorobą (grypa mnie dopadła) więc myślę że na dniach coś się pojawi na moim blogu.
Jeszcze takie małe pytanie do Was o czym chcielibyście poczytać na moim blogu odpowiedzi piszcie w komentarzach :)
Mam nadzieję że coś zrozumiecie z mojej chaotycznej wypowiedzi :)
Pozdrawiam Was gorąco :)

3 komentarze:

  1. ja bym chętnie poczytała o pielęgnacji włosów:)
    Wracaj szybko do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze o pielęgnacji twarzy. :)
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh ja tez caly czs zalatana wiec rozumiem Cie ;)

    i zdrowiej szybko :*

    OdpowiedzUsuń