12 stycznia 2011

Celia Top Coat Diamentowy

Jakiś czas temu kupiłam ten Top Coat i dzisiaj chciałabym podzielić sie z Wami moja opinią na jego temat.

Opis producenta
Celia Top Coat Diamentowy Nabłyszcza*Utrwala*Wzmacnia                                 
* Nadaje piekny połysk
* Przedłuża trwałość lakieru
* Zawiera filtry UV, które chronią kolor przed wyblaknięciem
* Zawiera wzmacniający paznokcie pył diamentowy

Kupując go nie spodziewałam się jakiś cudów bo co niepozorny Top Coat za 8 złoty może zrobić i tu się bardzo pomyliłam, bo w przypadku tego TC bardzo trafne jest stwierdzenie tanie nie znaczy złe :) TC pieknie nabłyszcza i przedłuża żywotność naszego lakieru. Najdłużej wytrzymał mi 4 dni bez żadnego ubytku na lakierze :) więc to naprawde dobry wynik. Jestem w połowie opakowania i napewno kupie następne jak to mi się skończy. Planuje jeszcze dokupic Base Coat z serii Diamentowej i olejek do skórek. Także serdecznie polecam Wam ten produkt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz