28 grudnia 2010

Virtual Eyeshadow Base

Od około 2 miesięcy testuję bazę pod cienie z Virtuala została mi jeszcze połowa. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją recenzję.

Opis producenta:
Baza pod cienie do powiek. Opuszkiem palca równomiernie nakładaj cienką warstwą na powiekę. Cienie lepiej się rozprowadzają, mają intensywniejszy odcień i utrzymują się dłużej.

Działanie produktu w pełni zgadza się z obietnicą producenta cienie trzymają się bardzo długo nawet w ekstremalnych warunkach, wytrzymały w  nienaruszonym stanie przez 16 godzin. Co do podbijania koloru to zależy od cienia bardziej intensywne są cienie matowe i z brokatem niż te satynowe. W rozprowadzaniu cieni nie zauważyłam różnicy. Waga to 5g cena około 10 zł. Baza zawiera w sobie małe brobinki. Tej bazy są zwolennicy jak i przeciwnicy ja jak najbardziej jestem zwolenniczka ale jak ją skończę to napewno kupię z inną.
Tu możecie więcej poczytać na temat tej bazy KLIK


1 komentarz:

  1. Również używam tej bazy i też jestem jej zwolenniczką;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń