27 listopada 2010

Małe zakupy listopadowe

Moje skromne zakupy listopadowe. Skończył mi się podkład więc kupiłam zachwalany ostatnimi czasy Pharmaceris do tego kolejne juz opakowanie bazy z Virtuala ja jestem nią zachwycona, na spróbowanie wziełam top coat z Celli i jestem z niego bardzo zadowolona pięknie nabłyszcza i przedłuża żywotność lakieru do paznokci. Do Inglota weszłam tylko sie rozglądnąć a wyszłam bogatsza o 2 cienie do powiek z serii Vertigo




-Diamentowy Top Coat z firmy Celia
-Baza pod cienie z Virtuala
-Podkład Pharmaceris 01 Ivory
-Cienie Inglot z Serii Vertigo 67 i 82




I taki mały bonus w tym roku zawitał do mnie wcześniej Mikołaj i przyniósł mi prezent w postaci słodkich kapci :)

1 komentarz:

  1. Cienie bardzo fajne - moje kolory ;p
    hehe a kapcie rzeczywiście słodkie :)

    OdpowiedzUsuń