2 listopada 2010

Avon SuperShock

 Opis producenta:

Szczoteczka przyszłości: rewolucyjna syntetyczna szczoteczka Volume Boost, która umożliwia nałożenie znacznie większej ilości tuszu już za pierwszym razem i dokładnie go rozprowadza - bez grudek i sklejania.
Zaawansowana formula: unikalna formuła z mikrowłóknami jak gąbeczki by nadać każdej rzęsie z osobna nieprawdopodobna i niezwykle trwałą objętość.
Efekt: do 12x grubsze rzęsy za jednym pociągnięciem szczoteczki tylko od Avonu.
Odpowiedni dla wrażliwych oczu i osób noszących szkła kontaktowe.

Tusz kupiłam pod wpływem dobrych opinii na YT, zapłaciłam 19,90 zł. posiadam wersję limitowaną ''koronkową''
Opakowanie jest poprost uroczę takie dziewczęce :) Duża, gruba, silikonowa szczoteczka jest bardzo wygodna dobrze rozprowadza tusz na rzęsach, nie skleja ich, nie tworzy gródek i nie osypuje się.



Nałożenie 2 warst tuszu daje efekt sztucznych rzęs, są one pogrubione, uniesione i wydłużone. Tusz nadaje rzęsom głęboką czerń.

Podumowując dobry tusz w przystępnej cenie, warty uwagi może nie jest to moje KWC ale myślę że jeszcze do niego wrócę.

2 komentarze:

  1. Zauwazylam,ze duzo osob nie tylko z mojego otoczenia chwali ten tusz jednak u mnie on nie dawal zadnego efektu;/Wrecz moglabym nalozyc kilka warstw a efekt ten sam:(
    Z sentymentem wspominam Styliste-swietna jakosc,niepozorna szczoteczka i ciekawe kolory poza klasyczna czernia.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dosyc masywana ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń